On the very tippety top of the wishlist

Publicerad 2012-10-13 14:32:55 i Allmänt,

Så långt upp på toppen att det inte ens kändes lönt att skriva ut det.
 
Ett eget hus.
Ett eget radhus.
En egen bostadsrätt.
En egen trädgård.
Ett separat sovrum.
Ett eget garage.
Ett eget hem.
 
Handpänningen är lagd, kontraktet är påskrivet och det som återstår innan flytten är bara ett godkännande från bostadsrättsföreningen.
 
Det är helt fantastiskt spännande och underbart och ofattbart att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.
Det känns nästan inte verkligt.
 
Vi har redan gjort en inredningsplanering med hjälp av olika inredningsprogram och the sims 3 och nu sitter jag och liter inspiration till inredningsdetaljer.
 
Stilen kommer utan tvekan att andas shabby chic och romantik på mitt sätt för ingenting går upp mot handgjorda eller egen-renoverade möbler med en liten touch av "oss".
 
Åh vad jag hoppas att vi blir av med den nuvarande lägenheten snabbt så att vi kan flytta in i månadsskiftet november-december. Då har vi bott här i exakt 1 år.
 
Jag har väldigt svårt att hantera besvikelse så jag låter det fortsätta vara "om vi flyttar" istället för när för det är ju inte 100% även om det är 98%...
 
Här kommer några fantastiskt vackra inspirationsbilder, många hämtade från "vår sekelskiftesdröm" och resten från google.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela