12-06-12 Scrappar och dricker Äppelsmoothie

Publicerad 2012-06-12 11:35:19 i Allmänt,

Igår testade vi att göra hallonsmoothie, det var gott och jätteenkelt så idag sestade jag att göra en äppelsmoothie.
Receptet är såå enkelt.
1 portion:
½ dl bär/frukt
1 dl yoghurt
½ dl mjölk
1 tsk florsocker

Nu sitter jag och scrappar födelsedagsskor till svärpappa Tommy :)

12-06-11 Right about now...

Publicerad 2012-06-11 10:48:32 i Allmänt,


Haha, dagens "outfit" är så typisk mej - helsvart och slapp.

Precis kommit hem från min 3:e körlektion, idag gick det mycket bättre än de tvår föregående ggrna. Det märker man enklast på att vi kunde prata om andra saker, eftersom att hon inte behövde tjata på mej om en massa saker :D

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och fixa hårinpackning, minns inte ens förra gången jag hade tid att göra en hårinpackning, men nu är det sommarlov och jag har tid över!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela