Kökssoffa, packning och bloggar

Publicerad 2012-10-31 20:17:21 i Allmänt,

Det är ingen hemlighet att jag kikar runt på en oändlig massa inredning och trädgårdsbloggar med inriktning shabby chic och lantligt.
 
På det senaste har jag hittat en massa fina bloggar, bla. nordingården, som där jag hittade denna inspirerande bild som gav både mig och N just det, Inspiration.
 
Det visade sig att något som jag i hemlighet funderat över, även var något som N gärna ville ha - en kökssoffa.
Den ska stå med ryggen mot, inte fönstret som på denna fantastiska bild, utan väggen till vänter om fönstret, iallafall till en början.
 
Det har ännu inte riktigt sjunkit in att vi ska flytta, för varken mig eller N, men ibland får vi känna att det är på riktigt, som idag.
Vi har under de sanste dagarna packat allt som vi kan undvara i några veckor. det blev många lådor samt en hel del möbler och hela förrådet är så gott som tömt. Detta har vi nu fyllt hästtransporten med.
 
Det är halva vårt hem, hälften är klart att köra till nästa hus och nu är det "bara" hälften kvar...Ofattbart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela