Min favoritfärg

Publicerad 2012-11-04 22:00:29 i Allmänt,

OJ.... det var en svår "fråga"...
 
OM vi tittar på kläder är svaret utan tvekan svart, oavsett hur tråkigt det är att alltid vara svart så är det det jag passar, och trivs i.
Skulle jag svara på frågan gällande allt, överlag, skulle det nog bli rosa, eller möjligtvis lila.
Nä, Lila är det! (notera gardinen)
Men nu hitade jag ju temat på Fabriken, "FÄRG", och då är det ju inredning det gäller, och även här är svaret självklart; VITT.
Men inte vill jag bara ha det vitt, nej färg måste det finnas. Som svart...och annan faktisk färg - Lila...
 
Spretigt värre, men ur hela röran vill jag att ni ska få med er att man kan ha många favoritfärger, även om jag nog får klassas som en anhängare till Shabby Chic-trenden vill jag inte bara ha vitt, och pasteller eller gammel(-blått, rosa, gult, ja smustiga sådana,) tycker jag är närmast avskyvärda - med vissa undantag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela