En regnig Måndag-morgon...

Publicerad 2012-11-05 08:29:08 i Allmänt,

i början av november. Inte helt oväntat kanske - det är ju nu höstrusket ska vara här.
Men jag är måttligt trött på' mörker, regn, rusk och andra otrevligheter.
 
Dagen har dessutom redan börjat nånstans innan kl 7 när jag slet mig från vår, en sån här dag, MYCKET inbjudande lägenhet för att ha utbildningskontroll på körskolan.
 
Det gick bättre än vad jag troddde, med en del synpunkter på sånt jag kan göra bättre - men inget som var fel!
Såååå skönt. Under den kommande månaden väntar då 2 körlektioner istället för 3 och sedan blir det uppkörning i slutet av november!
 
I ungefär en timme till kan jag mysa i soffan med dator, tv och annat trevligt (kanske göra något julkort...) innan praktiken väntar och jag måste slita mig - ut i ovärdet...
 
 
Jag bjuder er på en typisk Ville-bild (dock inte idag för jag har fötterna på golvet, han ligger i soffan bredvid mej) som får avsluta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela